miercuri, 23 iunie 2010


Felhos egbolt


borongos ido. En is igy erzem magam.De probaltam lekuzdeni a lehangoltsagot bennem.A lelkipasztori lakashoz mentem ,hogy meg egyszer bucsut vehessek lelkipasztorunktol ,kedves felesegetol Jutkatol,es a gyerekektol,es amit tudok segitsek az autora valo folpakolasban.Ahogy az utcaba befordultam mar feltunt a nagy kamion ami messze viszi oket tolunk.Ujbol szomorkas hangulat vet erot rajtam,de csak mentem,hogy talalkozhassak veluk.Nem tudtam,hogy majd hogyan lesz az elvalas de Isten it is segitet.Alig ertem oda,alig valtottunk par szot csorgott a telefonom,hogy siessek haza mert ferjemnek szugsege van a munkaheji kulcsokra.Ennyi volt az en segitsegem szamukra amit sajnalok ,de igy konnyeb volt az elvalas mert en mentem es ok meg maradtak.Meg mindig ugy erzem,hogy mikor megyek az imahazba majd talalkozunk.UR JEZUS tolcsd be az urt szivemben es szivukben amit az elvalas okozott.Ald meg es orizd meg oket az uton ISTENEM.

2 comentarii:

  1. Amen!
    Eva ,draga azt a 7 dolgot hozzad kell beird mint bejegyzes.Elviheted a megjegyzesbol, s tedd be blogodra.Szeretettel

    RăspundețiȘtergere
  2. NAGYON KOSZONOM IRI EDES ,EN MEG JARATLAN VAGYOK ES KOSZONOM HA KIIGAZITASZ.ALDJON MEG AZ UR JEZUS

    RăspundețiȘtergere