miercuri, 23 iunie 2010


.7 DOLOG ISTENROL,AHOGY EN ISMERTEM MEG SZEMELYES KAPCSOLATOMBAN

1.Vigasztalo ISTEN akire nagy szugsegem volt mert az emberi vigasz nem volt eleg szamomra."Esaias:40,1"

2.Megbocsato ISTEN aki tudatta velem,hogy megbocsatot."Esaias:40,2/b"

3.Gyogyito Isten,aki meggyogyitott ugy lelkileg mind testileg."Esaias:38,16/b"

4.Hosszu turo Isten,mert hosszan turt ertem amig megtertem 36-evet.

5.Igereteit betarto Isten mert amit megigert az igeben azt meg
is adta es adja nekem is."Esaias 41;10"

6.Szabadito Isten,aki megszabaditott az o emberem

kivansagaitol es a bun rabsagabol.

7.Gondviselo Isten,aki gondot visel rollam es csaladomrol meg a krizis idejen is.


Ez az en HATALMAS ISTENEM.EN is elmondhatom "Ime aldasul volt nekem a nagy keseruseg,es Te szeretettel kivontad lelkemet a pusztulasnak vermebol,mert hatad moge vetetted minden buneimet."Esaias;38,17"


En is megprobalom tovabitani a jatekot,fogadjatok szeretettel.

Johanna,VMaria,Anna,G Gabriella,v Kinga,V gizella,Amina.

2 comentarii: