miercuri, 1 ianuarie 2014

ISTEN IGERETEI IGENEK ES AMMENEK

-2013-EVI  MOTTOM a kovetkezo volt;"Ne felj menj el,cselekedjel a te beszeded szerint;de mindazaltal nekem suss abbol eloszor egy kis pogacsat,es hozd ide;magadnak es a te fiadnak pedig azutan suss.Mert azt mondja az Ur,Izrael Istene,hogy sem a vekabeli liszt el nem fogy,sem a korsobeli olaj meg nem kevesul addig,mig az Ur esot ad a foldnek szinere"
                                                                       1kiralyok;17;13-14

Draga testvereim ezen igek altal is bizonyitott az Ur,mert a valtsagos idokben is Isten betoltotte MINDEN szuksegeinket,nem volt hianyunk semiben.Az Ur legyen aldott most es mindorokke.
                                                                                                                             AMMEN

Un comentariu:

  1. Ugy van Eva draga ahogy ezen a kepen irja, meg kell tanulnom teljesen benne biznom megha ha nem ertem mindig Ot.Nagyon vagytam OLteniaba koltozni s az Urat szolgalni ferjemmel egyutt, itthon ereztem magam itt,de az Urnak mas volt a gondolata s nem tudtam milyen nagy arat kell fizetnem , hogy itt lehessek!
    De hala az Urnak mindenert!

    RăspundețiȘtergere